Kuidas osta

  • Kuidas leida kiiresti soovitud valgusti

    Soovitud toote kiireks leidmiseks e-poes kasutage „Sorteeri“- rippmenüüd:

    esmaslt kuvatakse valgustid stiili järgi;
    peale seda, kui olete sobiliku stiili välja valinud, kuvatakse teile samas „Sorteeri“ rippmenüüs valgustid otstarbe järgi.

    Kui te otsite aga mingit kindlat valgustit kindlasse kohta, soovitame teil kasutada peamenüüs asuvat otsingumoodulit FILTRID.

    FILTRID sisaldab endas nelja üksteisest sõltumatut kriteeriumit,  mis  aitavad kiiresti sorteerida välja just selle toote, mida otsite. Stiil abil saate  filtreerida endale soovitud valgustid vastavalt stiilile: näiteks klassikalised valgustid, modensed valgustid jne. Hinnaklass aitab välja sorteerida sobilikus hinnaskaalas tooted.
    Kui otsite  kindla Tootja valgusteid, siis saab selle  filtri abil  kuvatakse Teile ainult selle kaubamärgi tooted. Otstarve sisaldab hulgaliselt erinevaid märksõnu valgustite kasutusvalikust, mille valmisel kuvatakse teile sobilikud valgustid.

    Peale kriteeriumi(te) valimist vajutage nupule „Otsi toodet

    Juhul, kui teete valikud samaaegselt mitmes  kriteeriumis korraga, rakenduvad need ka korraga  ning kuvatakse ainult need tooted, mis filtreeritakse kõikidest kriteeriumitest.  Näiteks kui  valite stiiliks  „niiskete ruumide valgustid“  ja otstarbeks  „kirjutuslaua valgustid“, siis selliseid tooteid ei ole ja valikuks tuleb “Leitud 0 valgustit”.

    Tasub ka tähele panna, et paljud tooted on esitletud seeriatena  või erinevate mudelitena ühe tootekoodi all. Sellisel juhul on muutuvad parameetrid lisatud rippmenüüdena. Selleks, et saada  infot  konkreetse mudeli andmete ja hinna kohta, tuleb teha valikud KÕIGIS olemasolevates rippmenüüdes  ning alles peale seda kuvatakse Teile soovitud mudeli info ja hind.

    Enne uute valikute  tegemist kasutage  nuppu  „Eemalda valikud“.

    Kui otsite valgustiseeriast, mis sisaldab erinevaks otstarbeks valgusteid, konkreetset otstarvet (näiteks põrandavalgustit), siis esmane valik tehke „Otstarbe“ järgi  ning alles peale seda valik teistes rippmenüüdes.

    Kui Te aga siiski ei leia e-poest sobilikku toodet, siis “Kaubamärgid menüüst leiate otselingid meie partnerite kodulehtedele ja tootekataloogidesse.

  • Toote lisamine ostukorvi

    Valige välja endale meelepärased tooted ning lisage need ostukorvi. Selleks, et saada õiget ettekujutust, on kõigi toodete juures  toodud mõõtmed, viimistlus,  tehnilised andmed jm vajaminev info.

    Juhul kui toodel  on varieeruvad parameetrid, leiate nende kombinatsioonid rippmenüüdest.. Teile kuvatakse vastava tootevariatsiooni parameetrid ja hind.

    Lisage väljavalitud tooted ostukorvi. Kindlasti soovitame koos valgustitega välja valida ka sobilikud valgusallikad. Juhul, kui valgusallikas kuulub valgustiga komplekti, on selle kohta vastav märge toote juures.

  • Ostu vormistamine

    Ostu vormistamisel on Teil võimalik valida kauba kättesaamiseks eelistatud transpordiviis. Transpordi hind sõltub tellitud kauba mõõtmetest ja kaalust.

    Tellitud valgustid on Teil võimalik ka kätte saada meie  iesindusest Pärnu mnt 146 Tallinnas

    Ostutehing on Teil võimalik sooritada  registreerimata (külalisena) või registreeritult.  Täitke ära etteantud lahtrid ( punaste tärnidega lahtrite täitmine on kohustuslik) ning valige endale sobiv kasutajanimi ja parool ( kui soovite saada registreeritud kasutajaks). Kindlasti kontrollige, et aadress ja kontaktandmed oleksid õiged, vastasel juhul võib tekkida probleeme tellitud kauba kohaletoimetamisega.

    Peale ostutehingu vormistamist ja kassasse suundumist on Teil võimalus valida erinevate makseviiside vahel:
    a. Swedbank, SEB ja Nordea pangalinkide kaudu on võimalik tasuda kauba eest otse;
    b. Liisi järelmaksuga saate vormistada kauba eest tasumise järelmaksuga;
    c. Pangaülekanne – programm kuvab Teile meie arvelduskontode numbrid ning annab juhised pangaülekande teostamiseks;
    d. Tellitud kauba eest on võimalik tasuda ka erinevate krediitkaartidega.

    Juhime tähelepanu sellele, et arvestatav tarneaeg hakkab peale pangatehingu toimumisest. Kui olete tasumise teinud internetipanga vahendusel, siis kasutage peale õnnestunud tasumist kindlasti pangast väljumiseks nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”

  • Tarne ja garantii

    Iga konkreetse toote juures on toodud  tarneaeg.  Tarneajad on toodud maksimaalse arvestusega – enamusel juhtudel jõuab tellitud kaup kohale kiiremini.
    Kui olete ühte ostukorvi valinud erinevate tarneaegadega tooted, siis jõuavad tellitud  valgustid selle perioodi jooksul, mis Teie ostukorvis on kõige pikema tarneajaga. Kui aga soovite siiski tellimust kätte saada osade kaupa, siis palun võtke kindlasti ühendust meie klienditeenindusega.

    Kauba toimetamiseks Teieni kasutame erinevaid transpordivõimalusi.
    Peamiselt kasutame oma transporti  ning  Smartposti. Suuremate saadetised toimetavad Teieni meie pikaajalised logistikapartnerid.
    Tellitud valgusti on võimalik kätte saada ka meie esindusest Pärnu mnt 146 Tallinn

    Valgustite vastuvõtmisel kontrollige kindlasti nende seisukorda. Kui toode on saanud mingil põhjusel transpordi käigus kannatada või riknenud, fikseerige see kulleri juuresolekul ning teavitada meid esimesel võimalusel telefoni või e-maili teel. Võimalusel palume riknenud kaupa pildistada. Hilisemaid pretensioone toote väliste defektide osas on meil väga keeruline rahuldada.

    Kõigile toodetele kehtib garantii 2 aastat, v.a. juhul, kui tootja ei anna pikemat garantiid – LED-id jms. Garantiitõendiks on väljastatud arve.

  • Kauba tagastamine

    Kui toode Teile mingil põhjusel ei sobi, on Teil võimalus see tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Valgusti peab olema kahjustamata ja originaalpakendis. Tagastame raha täies mahus 14 päeva jooksul peale seda, kui oleme valgustid oma laos vastu võtnud.

    Kõigi küsimuste korral pöörduge meie infotelefonile: 32 53133 (kella 9st 17ni), 51 84133 või meiliaadressile: info@light24.ee